Események

Családi nap a Szigetszentmiklósi Önkormányzati Üdülőben – 2024.07.10.

elnök

18 éves fiataljaink köszöntése a Szigetszentmiklósi Önkormányzati Üdülőben – 2024.07.10.

elnök

Meseposta foglalkozások a Szigetszentmiklósi Önkormányzati Üdülőben -2024.07.10.

elnök

Éjszakai túra a tököli parkerdőben  – 2024.06.22.

elnök

Szigethalmi Ifjúsági Élmény Tábor – SZINE Gyermeknap – 2024.06.02.
Kedves Családaink
2024. Gyereknap, SZINE 1. Focikupa, ugráló vár, csillamtetkó, henna, arcfestés, lufi hajtogatás, kőfestés, volt itt minden ami szem szájnak ingere és ebédre ízletes paprikás krumpli készült. További fotók a honlapon majd… Szuper nap volt!

elnök

Kéktó, Városi Gyermeknap – 2024.05.26.
Kedves Családaink
“Ma délelőtt a városi gyereknapon kavics festéssel vártuk a gyerekeket!
Nagyon sok boldog gyermek látogatta meg a sátrunkat és szebbnél- szebb alkotásokkal távoztak.”
Maczkóné Bódog Rite, elnőkségi tag – rendezvényszervező

elnök

Kéktó, Városi Majális – 2024.05.01.
Kedves Családaink
Volt szerencsém május 1-én az Ölelőházban segítkezni.
A lehetőséget kihasználó anyukáktól egyöntetűen érkeztek vissza a pozitív visszajelzések. Örültek, hogy a melegben és a nagy tömegben elszeparáltan, nyugodt körülmények között és árnyékban tudták megetetni a babájukat.
A totyogósok pelenkázásában is nagy segítség volt pelenkázó rész.
Kifejezetten hangulatos kicsit női körök belső légkörét idézte, mikor egyszerre 3 anyukának is megéhezett a babája. Ez lehetőséget adott egy kicsit a beszélgetésre is.
Az anyukák egyöntetűen természetes tartozékaként igényelnék minden gyerekes rendezvényen az ölelőház adta lehetőséget.
Szoptatási segítőként és szoptató anyaként nagyszerű kezdeményezésnek tartom és alapvető igénynek is, hogy az anyáknak legyen egy nyugodt kis sarok gyermeküket az ő igényeik szerint megetetni.
Szoptatási segítőként nagyszerű támogató háttérnek tartom minden édesanya számára, ezzel lekerül egy sokszor igen csak nagy stresszforrás az anyákról, hiszen tudják, hogy kimozdulhatnak egy egy rendezvényre anélkül, hogy az etetési időhöz kellene kötni a kimozdulás időtartalmát. A baba igényeivel összehangolva érezheti jól magát az egész család.

elnök

NOE Közgyűlés – 2024.04.27.
Kedves Családaink

2024. április 27-én részt vettünk a NOE Közgyűlésen, egyúttal a díjátadó rendezvényen is.

Idén Benkő Éva tagcsaládunk édesanyját jelöltem a NOE elismerésre, amelyet személyesen a mai közgyűlésen vehetett át. Éva 17 éve tagja az egyesületünknek. A melegételosztasban a kezdetektől, szintén 17 éve megbízhatóan közreműködik. Ezen túl menően Éva évek óta az Ellenőrző Bizottságunk tagja. Köszönjük az önkéntes munkádat Éva!

Sharity nyereményjáték
Kedves Családaink

JYSK Magyarország által felajánlott 500.000 Ft értékű adományt a –  Dunaharaszti üzlet nyitása során – egyesületünk nyerte meg.

A nyereményjátékban a Sharity Mobile Application Zrt. szervezésében, az applikáción keresztül lehetett szavazatot leadni.

Tagcsaládjaink aktívan részt vettek a szavasásban, rokonokat, barátokat is bevontunk a szavazásba, még a város hivatalos facebook oldalán is szavazásra buzdítottunk.

A megnyert összegből beszereztünk az egyesület székházába bútorokat, lábtörlőt, faliórát, tisztító eszközöket.  Városi rendezvényeken amelyeken részt veszünk, az önkéntes  munkákat segítő eszközöket is beszereztünk, amelyek tárolók, dobozok, ollók. Családi napjainkra, közös főzéseinkhez pedig lavórok, szalvéták, konyharuhák, vágódeszkák, mosogatószivaccsal bővült a  készletünk. Az adventi rendezvényünkre karácsonyfadíszeket is be tudtunk  szerezni.

Köszönjük ezúton is a JYSK Magyarország és a Sharity Mobile Application Zrt. hogy lehetővé tették ezeket számunkra.

Március 15.-ei megemlékezés – 2024.03.15
Kedves Családaink

Március 15-e alkalmából rendezett városi rendezvényen egyesületünk 2024-ben is képviselte magát. Az eseményen Kókán Istvánné, Marika valamint Dejczőné Juhász Katalin vett részt.

SZINE Házasok Bálja – 2024.03.13

1. Felnőtt horgoló szakkör – 2024.02.09
Kedves Családaink

“Az első horgolós alkalmunkat, a fonalak megismerésével kezdtük. Körbeadtuk, megtapogattuk a különféle fonalakat. Megismerkedtünk a különféle kialakítású horgolótűkkel, átbeszéltük, hogy melyik fonalhoz melyik az ideális méretű horgolótű.
Ezek után kézbe vettük a fonalat, és megtanultuk a helyes fonalvezetés mellett a helyes horgolótű fogást, majd elkezdtük a munkát.
Miután begyakoroltuk a láncszemsort, jöhetett a rövidpálca, és a tervezett poháralátét.
Időközben rájöttünk, hogy mennyire kell koncentrálnunk a horgolásra, főleg, ha beszélgetünk közben, mert ha nem oda figyelünk, akkor bizony becsúszik egy-egy kósza rövidpálca, kialakul egy gomblyuk és a téglalapból trapéz lesz 😀
A végére mindenki belejött, beszélgettünk közben, sütiztünk, és jól éreztük magunkat. A lényeg az volt, hogy megszeressük a horgolást, értsük amit csinálunk, és ha nem is az jön ki a végére, aminek indult, de látjuk a munkánkon a saját fejlődésünket, amit kis gyakorlással értünk el.
Szuper alkalom volt!
Folytatjuk….”
A foglalkozást tartotta, és az összefoglalót Írta : Gyergyóiné Jantó Kati

Melegétel osztás – 2024.02.24
Kedves Családaink

Immáron 13. éve vesz részt egyesületünk a meleg ételosztáson Szigetszentmiklóson 🙏
Ebben az áldott összefogásban közös látásunk, hogy segítsünk a rászorulókon így február 24.-én szombaton 12:00-kor gazdagon elkészített gulyáslevessel 🍲🍞, meleg teával ☕️várunk mindenkit szeretettel a Szigetszentmiklósi Baptista Imaháznál. ⛪️
Segítség és adomány felajánlásokat a plakáton látható elérhetőségekre lehet jelezni.

Melegétel osztás – 2024.01.27
Kedves Családaink

Ebben az áldott összefogásban közös látásunk, hogy segítsünk a rászorulókon így január 27-én szombaton 12:00-kor gazdagon elkészített gulyáslevessel 🍲🍞, meleg teával ☕️várunk mindenkit szeretettel a Szigetszentmiklósi Baptista Imaháznál. ⛪️

elnök

Az eseményről készült videó megtekintéséhez kattintson ide.

Görög Kiáltás – 2024.01.20
Kedves Családaink
Tanulás & szórakozás, talán ez lehetne a mottója az Ókori Görög kiállításnak amin részt vehettünk.
Végig vittük ezt a szavazást is a Sharity-nél, megnyertük, ott voltunk. 🙂 Gratula mindenkinek! Ismét egy jó élménnyel lettünk gazdagabbak! 🙂

elnök

Évnyitó élményfestés – 2024.01.
Kedves Családaink

Az évet aktívan, élmény festéssel indítottuk. Január első napjaiban  “Cse Rity” Cseke Rita segédletével kaphatott élményt és tanulhatott festést egyesületünk érdeklődő tagjainak apraja, nagyja egyaránt. Korosztályi bontásban, több turnusban remek hangulatban egyedi képeket készíthettünk. Tagjaink büszkén vitték haza és tették ki otthonaikban a festményeiket. Boldogan indult a 2024-es évünk.

elnök

Karácsonyi Fotózás – 2023.12.18.
Kedves Családaink

” Családi fotózás a mi szemszögünkből

Nagy lelkesedéssel készültünk a családi fotózáshoz. Előtte való este elkészítettük a hátteret, feldíszítettük a karácsonyfát, kerestünk beállításokat, hogy minél több beállítást tudjunk majd mutatni, és másnap izgatottan vártuk, a családok érkezését.
23 családot vártunk a hétvégére, akik fél óránként váltották egymást.
Sokan nem tudják, de nekünk Dáviddal ez volt az első ilyen fotózásunk. Az eleje nehézkesen ment, de a végére eléggé jól belejöttünk. Sokat nevettünk, a kicsiknek próbáltunk bohóckodni, hogy a legszebb mosolyukat kapjuk lencse végre.
Amikor csatlakoztunk az egyesülethez, az volt a fő motivációnk, hogy minél több nagycsaládot ismerjünk meg, mert elég egyedül éreztük magunkat a 7 gyermekünkkel. Azt hiszem, ez a hétvége minden értelemben beteljesítette a vágyunkat. A fél óra elég volt a fotózásra, és arra, hogy egy picit megismerjünk a családokat, aminek nagyon örültünk 🙂
Az utómunkálatok kissé lassan készültek el, de a visszajelzések alapján úgy látom, hogy többnyire elégedettek a családok az elkészült képekkel.
Egyik legnagyobb élmény a karácsonyi ünneplés volt, ahol belépve a terembe, több ismerős arcot láttam, mint ismeretlent 🙂
Köszönjük a lehetőséget, hogy ekkora tapasztalattal, amit a családi fotózás adott, gazdagodhattunk.”

Gyergyóiné Jantó Katalin

Nagycsaládos Karácsony – 2023.12.17.

– 2023.11.

Koszorúzás – 2023.10.23.
Október 6.; október 23.
Két szomorú, „veszteséges” ünnep, de mégis mindkettő csodálatos hősökről szól. Hősökről, akik
életüket adták a szabadságért, értünk, mindnyájunkért. Rájuk emlékeztünk, koszorúztunk.
Kókénné Stefkó Mária, Kókán István, Dejczőné Juhász Katalin

event venue, auditorium, meeting-1597531.jpg
Közgyűlés – 2023.10.26.
Részletek a meghívóban.

elnök

NEA 2024 Tanácsadó Nap Dunavarsány – 2023.09.22.
Kedves Családaink!

Idén is részt vettünk a CIVIL INFO – NEA 2024”című országos tájékoztató rendezvényen. Hasznosnak tartjuk ha első kézből kapunk tájékoztatást a pályázati lehetőségről.

elnök

Miklósi Mustra – Szigeti Arany lekvárfőző verseny 2023.09.16.
Kedves Családaink!

Egyesületünk idén indult először a Szigetszentmiklósi Miklósi Mustrán meghirdetett Lekvár- és Sütiversenyen. Lászlóné Molnár Bianka isteni eper lekvárjával neveztünk és Bagoly Klára szépséges kalácsával. Mindkét kategóriában sikerült az előkelő második helyet megszereznünk. Az ajándékokat Tóthné Mócsány Karolina, az egyesület titkára vette át a csodás ajándékokat és okleveleket, melyet az esemény után átadásra került a szorgos kezek gazdáinak. Az oklevelek az egyesület falát fogják ékesíteni. Köszönjük a szervezést.

elnök

2023 Nagycsaládosok Napja, Pákozd, KEMPP – 2023.08.12.
Kedves Családaink!
Augusztus 12-én az 1848-49-es forradalom és szabadságharc egyik jelentős helyszínén, Pákozdon tartottunk nagycsaládos napot. Jó időben, remek társaságban járhattuk körbe a Katonai Emlékparkot, ahol a felnőttek érdekes élménybeszámolót hallgatgathattak, a gyerekek repülőgépszimulátorral vezethettek, gyakorolhatták a célbadobást, -lövést, játékos formában ismerkedhettek a korabeli eszközök, fegyverek, ruhadarabok neveivel. Később (játék) szurunyos puskával kezükben maguk is huszárokká válhattak. Ebédre finom kenyérlángost ettünk, majd a nap megkoronázása a lézerfegyveres csata volt, mely gondoskodott róla hogy fáradtan de élményekkel gazdagodva térjen haza mindenki.

Köszönjük a beszámolót Csősz Ági egyesületi tagunknak.

2023 Zánkai Gyermektábor – 2023.07.30-08.04

Zánka Erzsébet-Tábor

2023-ban sikeresen pályázott egyesületünk a Zánkai Erzsébet-táborra. Így július 30-án vasárnap 20 gyerekkel és Baglyos Tímea Csilla és jómagam Lászlóné Molnár Bianka kísérőkkel indultunk el a táborba.

Az érkezés után a regisztráció következett, megkaptuk a karszalagokat, megtudtuk, hogy a nyári táborrészbe kerültünk, világoszöld szakaszba. Persze ez volt a tábor legtávolabbi pontja mindentől.

A hangulat magával ragadó volt. Itt tényleg minden, de minden a gyerekekért van és működik, szinte mint egy diákvárosban, egy 21. századi gyerekparadicsomban érezhetik magukat. Minden nap nagyszerű érzés volt látni a fák közötti utakon ide-oda hömpölygő, jókedvű és felszabadult diáktömeget, amely egyik programról a másikra vándorol. Merthogy program is volt bőven.

De természetesen az első dolgunk az volt, hogy az altábor nyitó ünnepségen meg kellett tanulnunk a világoszöldek szlogenjét, ami a következőképpen hangzott:

Világoszöld a színünk!
Nyári 7 a mi helyünk!
Félelmet nem ismerünk!
Minden versenyt megnyerünk!
Mi a színünk?
Világoszöld,

Ezt az indulót aztán hatalmas síkítás követte. Ezt elő is adta a csapat altábor az emlékezetes nyitó és záróbulin, fergeteges hangulatot teremtve.
A nyitó és záróbuli között eltelt öt napban pedig csak annyi dolga volt a gyerekeknek, hogy élvezzék az egymás után sorjázó, változatosnál változatosabb programokat. Melyet nem kis feladat volt minden napra lefoglalni.

Már vasárnap az altábori nyitóceremónia is jó volt, de aztán a tábornyitó ceremónia a több ezer gyerekkel színes csapatokkal fergeteges kezdés.

Hétfőn reggel ébresztő aztán torna majd reggeli és kezdődhet a nap. Irány a part persze gyalog mert a kisvonatra rengetegen vártak és nem akartuk a sok időt elvesztegetni a várakozással, valamint programunk is volt. Mivel jó volt az idő fürdőztünk és irány a hulladékgazdálkodási szabadulószoba két csapatra bontva. Nagy volt a csapatjáték mindkét csoportban és sikert aratva szabadultunk vagyis szabadítottuk ki a dobozokból a dobozokat, hogy újabb feladattal szabadíthassunk ki újabb dobozokat a végső győzelemért. Mindezt bőven időn belül teljesítve. Aztán ismét irány a víz. Majd vissza ebédelni ismét gyalog. Délután interaktív előadás a technológiával a jövőnkért címmel. Egy nagyon érdekes előadás keretében itt az is kiderült számunkra, hogy mi fán terem a 3D-s nyomtatás, és hogy mire is használják ezt a napjainkban egyre gyorsabban alkalmazott technológiát. Felrázódásképpen egy kis trambulinozás az óriási trambulinokban. Vacsi előtt még egy kis csocsó és várakozás az esti koncerte. Aztán altábori beszélgetés tábortűznél. De még mindig nem ért véget a nap az éjszakai csillagászat is belefért.

Kedden ismét reggeli ébresztő aztán torna majd reggeli és kezdődhetett a nap. Irány a part persze megint gyalog, mert a kisvonatra most is rengetegen vártak. Csapat egyik része úszkált másik része Exatlon pályán mérette meg fittségét. Aztán pihenésképpen séta hajóztunk. Majd kitűzőt készítettünk és fürdőztünk. Aztán végre sikerült a kisvonattal is utaznunk. Ebéd után ismét irány a part bogarak gyűjtése, játszótér, fürdés és vissza a csarnokba váltó versenyezni. Ahol az időközben elfáradt gyerekeket felváltva Timinénivel váltottuk a csapatok versenyében. Sajnos eső miatt az éjszakai erdei akadály és óriástársas elmaradt, de kárpótlásképpen moziba mentünk.

Szerda reggel ébresztő aztán torna majd reggeli és kezdődhet az újabb nap. Ügyesen indulva kisvonattal irány a part. Sárkányhajózás, de a szeles idő miatt csak a kikötőben köröztünk. Ebéd után még strandoltunk aztán cirkuszi előadást nézhetünk. Sajnos innentől a programok kissé kavarodtak az egyik altábor problémái miatt.

Csütörtök reggel a szokásos induló után lazítottunk, játszótereztünk, trambulinoztunk és pakoltunk a szobákban. Ebéd után ismét sárkányhajóztunk, de már kint a nagy vízen. Remek csapattal eveztünk a hullámokon. Ki-mit tud-on is részt vettünk és szurkoltunk. Majd fotózkodtunk és készültünk a záró bulira, koncertre tűzijátékra. Melyet egy hatalmas és gyors villám zápor is követett.

Péntek sajnos a hazaindulás napja. Összerázódtunk gyors kaja és indulás. Jó szervezés és kisvonattal mentünk az állomásra. Aztán ismét egy hosszú vonatút, sok örömmel élménnyel telve.

Talán az eddigiekből is kiderül, hogy nagyon vidám, tartalmas, emlékezetes napokat töltöttünk a táborban. Induláskor az volt a cél, hogy minél több önfeledt pillanatot szerezzünk gyermekeinknek ezzel a nyári héttel. Örömüket és jókedvüket látva, tapasztalva, mi is elmondhatjuk kisérőkként, úgy érezzük, hogy ez sikerült is.

Már alig várjuk a következő pályázat lehetőségét, hogy újra együtt nyaraljunk.

elnök

2023 Családi nap, Őnkormányzati Üdülő – 2023.07.29.

event venue, auditorium, meeting-1597531.jpg
Közgyűlés – 2023.07.06.
Részletek a meghívóban.

355875618_654592583378258_2161667452955405682_n
Nagycsaládos Gokartozás – 2023.06.25.
Kedves Családaink!

Egyesületünk nagyobb gyermekei és az ifjaink egy közös élménygokartozáson vettek részt. A kizárólagos pályafoglalás lehetővé tette, hogy “belakjuk” a pályát. A nyári melegben mindenkinek jól esett a hűsítő üditő. A szülők a pálya széléről szurkolhattak a csemetéknek. Az Ifik csapatépítő programként a gokartozás alatt és után léghoki és billiárd bajnokságon vettek részt, amely alatt chips, ropi és egyéb rágcsálni való várta őket.